Verkkokauppa

Huolto- ja tukipalvelut

Kun langat menevät solmuun, tuen on oltava lähellä. IT-Hemmo-palvelumme kautta hoituvat laitteiden asennukset, huollot sekä verkkopalveluiden tukipalvelut. Etätuen avulla pysyt yhteyksissä asiakaspalvelijaamme koko työpäivän ajan.

Etätuki

Tarjoamme IT-Hemmo-palvelun piiriin kuuluville asiakkaille etätukipalveluita päivittäisten ongelmatilanteiden ratkaisemiseksi. Laajan toiminta-alueemme vuoksi toimivat ja nopeat etätukiratkaisut ovat elinehto huoltopalveluiden palvelutason säilyttämiselle. Lisäksi vähennämme ympäristön kuormitusta joka kerta hyödyntäessämme etätukea perinteisen paikan päällä tapahtuvan tukitoiminnan sijaan. Asiakkaanamme hyödyt ovat ennen kaikkea palvelun nopeudessa ja vaivattomuudessa.

Kaikki tietojärjestelmiin keskittyvät huoltoteknikkomme pystyvät tarjoamaan etätukea. Hyödynnämme yhteyksiin VPN-tunnelointia, RDP/SSH -palveluita ja TeamViewer-etähallintaohjelmistoa. Kaikki hyödynnetyt ratkaisut ovat vahvasti salattuja ja turvallisia käyttää julkisen internetin yli. Etätukipalvelut ovat tarkoitettu ensisijaisesti ylläpitosopimuksen piirissä oleville asiakkaille, mutta tarvittaessa pystymme palvelemaan myös muita laskutusasiakkaitamme.

Lisätietoja hinnoittelusta antaa huoltokutsunumeromme 044 700 8585.

Ohjeita etätuen käyttöön

1. Hae etätukiohjelmisto valmiiksi esim. työpöydällesi. Ohjelmistosta on sekä Windows- että Macintosh-versiot (linkit alla).
Etätukiohjelma Windowsille
Etätukiohjelma Macintoshille

2. Voit sopia tarvittaessa ajan etätuelle etukäteen puhelinnumerosta 044 700 8585.
3. Jos ongelma ilmenee vain harvoin, avustat tukihenkilön työtä jättämällä ongelmasovelluksen tai -ilmoituksen auki ennen etätuki-istuntoa.
4. Ota yhteyttä huoltohenkilöstöömme ja avaa etätukiohjelma. Ilmoita tukihenkilölle ohjelman ilmoittamat tunnistenumerot yhteyden avaamiseksi.